Návštěva v podobě Katy a Sárinky

27.03.2011 23:54

V pátek mě napadlo že když bydlí Káťa s holkama kousek od Všechovic mohly by se za náma vydat. Nakonec po rychlé domluvě v sobotu ráno přijely =). Brala jen Sárinku jelikož Hevča měla své holčičí dny =) a byla v nejlepším tak by to nedělalo dobrotu jelikož jsem měla v plánu vzít Charlieho a ten občas neslyší ( občas kvůli nemocným uším). Hned jak jsme holky vyzvedly v Drásově jsme nachystaly psy a šlo se. Vybrala jsem trasu po krásných loukách a pak lesní cestou kolem potoka a znovu po loukách a kolem lesa domů cesta nám trvala ani nevím jak dlouho jelikož sme to celý prokecaly tak to uteklo rychle. North s Charliem se po cestě o5 koupali v potoce a vymýšleli různý klučičí pubertální kousky. Sárinka jako správná dáma si to běhala vedle nás a prozkoumávala trasu. Na loukách nad Skaličkou jsme s psiskama potrénovaly a pak pokračovali v cestě domů. Když jsme dorazili k nám vytáhla jsem foťák a že uděláme pár fotek nakonec jich nebylo pár a upravovat mě už to stálo nervy =D. Sárinka s Northem krásně poozovali nejspíš, protože byli utahaní. Pak už holky museli jet z5 domů a tak se těšíme na příště no prostě je milujem =) bez debat =)

Fotky od Katky z výletu:  vasickovakatka.rajce.idnes.cz/Vsechovice_26.3.2011/

Fotky od mě: terixdogs.rajce.idnes.cz/Navsteva_..._Katy_a_Sarinka/