Hračky aneb soustředění na pohyb

08.03.2011 23:49

Jednou mi takhle North donesl všechny hračky co se válely všude možně a že jich opravdu nebylo málo. Tím že jsme neměli kde pořádně trénovat obíhačky a když tak chudák neveděl kam má jít když jsme měli víc stromu za sebou jsem se snažila vymyslet co s tím. ... A najednou mě napadlo jak ty hračky naskládal přede mě že bychom mohly vytvořit hru, která by mu pomohla soustředit se na to kam chci aby šel. Neveděla jsem co s tím a tak mě napadlo naskládat hračky vedle sebe ( zatím byly 3) nechala jsem mezi nima tak akorát mezeru a stoupla si za ně mezitím co North měl zůstaň kus předemnou a před hračkama. Pak stačilo říct DRŽ a ukázat a naznačit na jakou hračku se má vrhnout. Nejdřív byl dost zmatený a bral všechno možný, ale pak si to začal hlídat a běžel pro tu kterou jsem chtěla. Teď už jsme ve fázi kdy mu to ztěžuju a jednu hračku mu třeba postavím do cesty a chci aby šel pro tu co je za ní. Dá se s tím dělat opravdu hodně věcí a procvičí si tak nejen odložení když musí počkat než to nachystám, ale taky se opravdu začal soustředit na to kam má jít a pomohlo nám to u obíhaček a teď si hlídá na kterou ruku má jít. Ztěžovat mu to budu pomalu a postupně přidám třeba další hračku a budu je dávat různě a budu stát dál Northa nedám přímo naproti mě atd. Uvidím jestli nám to k něčemu až tak bude, ale každopádně nás to strašně baví tak v tom hodláme pokračovat. =)
( pokosím se natočit video )
Kdo by to vyzkoušel ať mi prosím písne do meila jak se dařilo =)