Duo CACIB Brno

10.02.2011 12:17

Vyrazili jsme už v sobotu s velkým nadšením jen jsem se trochu bála co na to North. Z počátku vše v pohodě jen bylo hrozný někam dojít, jelikož si velmi rád hledá nový kamarády a tak se všude u všech zastavoval. Huráá došli jsme k borderkám a hned koukám kdo je v kruhu joo je tam Emma a Alf =). Emča stála dost vyděšeně, ale bohužel sme s Northym zaspaly a oni hned jak jsme došly z kruhu odcházeli. Získali VD což je podle mě úspěch. Pak se hned zbalili něco pokoupili a jeli domů. Potkali jsme Páju a Flynna a snažlili chodit spolu což občas nebylo v těch davech jednoduchý. Spolenčě jsme našli Kačku a její slečny Pokecali jsme a pak šly dál. Šly jsme se podívat do obchodů s mím zámerem koupit vodítko a obojek, ale nedařilo se. A tak jsme šli kouknout na ostatní psy všichni tak krásní a načesaní, vymydlení prostě paráda ikdyž můj způsob to není to já když tak radši zabahnění někde v poli =D. Pak už přišla máma a šlo se nakupovat bohužel zase bez úspěchu a skončili jsme jenom s piškotama a nějakýma žužlacíma kostičkama. Ke konci jsme se šly podívat na Adélku a Ashley jak tancujou a moc jim to šlo =). Northy celý jejich vystoupení prospal a tak jsme asi kolem 16:00 řekli že půjdem přes obchody domů. Ano do třetice všeho nejlepšího a našli jsme i obojek s vodítko a k mé spokojenosti od Manmatu =) Northymu mooc sluší. Když jsme dorazily domů Northy padl jako mrtvolka. A zapoměla jsem říct že den před tím jsem se domluvila s Kájou, která neměla kde v Brně přespat, ale zároveň se našlo místo u Aničky v autě. Tak jsme si řekli že přespí u nás. Večer jsem jí vyzvedla na Nádru i po menších komplikacích jak se najdem jsme to zmákli a šlo se k nám. Doma jsme kecali až do dvou do rána =D a tím pádem ráno zaspali, ale řekla bych úspěch, že jsme vůbec vstali. Na místo jsme došli celkem brzo i přesto všechno. A šli očumovat všechny pejsky. Já se o5 zarazila u borderek pokecala atd. S Kájou to bylo supr jsem ráda, že jsme se poznali a příště musím vidět konečně taky Roxynku. =) Později než jsme odešli jsem si koupila ještě výstavácký vodítko ikdyž moc nevím k čemu mi bude, ale mám dobrý pocit že ho mám. Odcházeli jsme domů tentokrát kolem 14:00 jelikož už na Northym bylo znát že už by nejradši zalehl. Byl to náročný víkend, ale moc jsme si to užili. 
( FOTKY PŘIDÁM HNED V PÁTEK )