Chotěboř

07.03.2011 19:49

Jak dlouho jsme se načekali než jsme začli balit na naše první soustředění tábor a akci vůbec. Ve čtvrtek jsme začli konečně balit a v pátek už jsme jeli do Všechovic kde jsme přespali do soboty. V sobotu jsme vyrazili celkem brzo a cesta začla panikou že nevíme přesnou adresu hotelu naštěstí jsme jí po cestě zjistily a tak vesele pokračovali dál. Cesta utíkala rychle a mi konečně dorazili na místo. Bylo tam plno hafanů a lidí a mi zmatení co a jak. Nakonec jsme se ubytovali a šli se poptat co teď =D. První den probíhaly zkoušky a tak psiska musela být zavřená na pokoji z toho jsem měla strach aby North pokoj nezdevastoval naštěstí to nejspíš prospal jelikož pokoj zůstal v původním stavu =D. Zkoušky se nám moc líbily a už jsme si představovali sebe =D. Po zkouškách byla pauza a pak už jsme měli sraz v hale a seznamovali se. Pak přišla na řadu večeře - večerní kecání o Dogdancu a pak se šlo spát. Ráno jsme se sešli na snídani řekli plány na den a pak se začlo trénovat. Bylo to děs díky panu Northovy jelikož jeho soustředění bylo ta tam a nedivím se bylo to poprvé co takhle někde byl a měl něco dělat mezi ostatníma při velkým rozruchu. Anička aneb trenérka nám dala pár rad na cviky aby se soustředil a ejhle, ikdyž předbíhám se po dvou dnech opakování začal soustředit, až tak že nemusel být na vodítku bez toho aniž by mi utekl kamarádit se s ostatníma. Po tréninku jsme psy odvedly na pokoj spát a mi lidičky šli tancovat s Majkou =) byla to sranda ikdyž ze začátku jsem si připadala jako blázen, ale po pár lekcích tancování jsme u toho blby už i my s Emm. Pak byl oběd a volno který jsem úplně vyčerpaná prospala a pak se šlo zase trénovat. Během všech tréninků se střídala Anička s Ladou (a na tancování s člověčí polovičkou Majka) =). A vždycky jsyme procvičovaly nějaký nový triky a radili nám co a jak. Večer o5 přišlo kecání koukali jsme na Doneldu Guy na videíích a tiše závideli její borderky =D. Ostatní šly spát jelikož už bylo kolem půlnoci jen já Emma a Lada jsme zůstali v hale mi za účelem pouštět jí a stopovat hudbu když trénovala se Sinduškou. Nakonec jsem si šla na pokoj pro Northa a trénovali jsme si triky. Během toho jsme se naučily slalom mezi nohama pozpátku z čehož mám velkou radost. V hale jsme byly až Do svou do rána a pak šly úplně mrtvý spát. Třetí den probíhal zase stejně jen jsme si po obedě zašli se psama skoro na dvo hodinouvou prochandu do lesa bylo to supr a psy se odreagovali jen teda to odnesla koupelna jelikož byly zabahnění =D. Pak se šlo trénovat a pak jsem dělala choreografii s Majkou do budousna až budem dělat zkoušky. Pak večeře - kecání - videa a spát zase hodně pozdě. Poslední den byl takový až smutný jelikož jsme veděli že se budeme muset rozloučit. Ráno snídaně pak trenál a pak balení. Po obedě jsme ještě chvilku byly v hale a pak jsme jeli domů je to hrozný byla bych tam ještě týden i dýl =D. Northa to tam taky moc bavilo a přijel maximálně spokojený. Během semináře jsme poznali spostu skvělých lidí. Třeba rodinku od borderáka Charlieho skvěle se s nima povídalo. Charlie je mooc šikovnej a hlavně děkujem za fotečky =). Pak tam byly samozdřejmě Anička, Lada a Majka bez kterých by to samozdřejmě nešlo =) moc jim za všechno děkujeme. Samozdřejmě Emma s Alfem, který nás ovšem celkem naštval páč mi potrhal Northyho na uchu. Pak jsme si toho opravdu dost odnesly od Alex která přijela až z Francie její rady a to co říkala si budu pamatovat měla skvělý hafany jsem ráda že jsem jí tam potkala. Dále tam byla třeba Emilka od ní nezapomenu na to jak u večeře říkala co pro ní pejsci znamenají bylo to moc pěkný =). Dál taky Hanča s Rockym aneb Japonec =) byla na něm vidět změna v jeho snažení. Barča s Bongem mimochodem příště někam vyrazíme to přísahám =D. Pak taky rodinka s holkama jack russlinkama =) který byly moc šikovný. Všichni tam měli skvělí psiska a těšíme se na příště jelikož si to nenecháme ujít =)
( fotky dodám )